HTML

ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent

"A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent, ami biztonságot nyújtott, és lehet az bármi: az otthonod vagy a kedvenc éttermed; és elindulsz, hogy megtaláld önmagad. Legyen az egy belső utazás, vagy igazi út. Tekints mindenre az út során úgy, mint a kirakós egy darabjára és fogadj úgy mindenkit, mintha a tanárod volna. Ha készen állsz arra, hogy egyszer és mindenkorra elfogadj néhány kellemetlennek tűnő igazságot magaddal kapcsolatban, akkor biztosan megleled, amit keresel!" / Ízek imák szerelmek - Eat Pray Love /

Friss topikok

  • ruzsagab: Netti, Szerintem tök normális, hogy ha valakivel rossz dolgok történnek, akkor egy ideig szarul é... (2012.04.30. 23:44) Kövek
  • ruzsagab: Tök jó a blogod, Netti! Örülök, hogy találkoztunk kint. Remélem, hamar elrendeződnek a zűrös ügyek... (2012.04.25. 23:02) Zusammenfassung
  • vizifiú: Nettikém! Remélem az utolsó napjaid úgy teltek itthon, hogy nyugodt és könnyű szívvel tudj belevág... (2012.03.24. 22:24) I need a MIRAcle
  • vizifiú: ez mennyire illik ide... (2012.03.24. 22:19) Mein Weg ist mein Weg
  • vizifiú: like! (2012.03.24. 22:16) AlagÚtban - avagy lenni vagy nem lenni, menni vagy nem menni

Címkék

Zumba

2012.04.12. 12:00 nettka

A tegnapi napom is elég rohanós volt. Reggel Mirával, a mentorommal találkoztam, elmentünk bankszámlát nyitni. Nagyon aranyos volt, bízott bennem, hogy egyedül is menni fog, s végül is saját magam mondtam el, mit szeretnénk, de benn ült velem, hátha valamit nem értek. Meg aztán mindent megmutatott, hogy működik ennél a banknál! Utána még kicsit sétáltunk és beszélgettünk, nagyon jófej lány, s vannak közös témáink, mivel ő nemrég, januárban jött haza Erasmusról, Budapestről!:) Utána Esztivel és még egy magyar lánnyal, Virággal ebédeltünk, ő szeptember óta van itt Erasmussal szintén az ELTÉ-ről a barátjával, s tervei szerint itt is akar maradni Kölnben! 

Ezután órám volt, Diagnosztika az egyetemen. Egy 68 éves, nyugdíjas bácsi tartja, ennel megfelelően elég komótosan, lassan beszél, kiválóan értettem mindent:DD Már ott is van egy lány, aki nagyon kedves és igyekezett segíteni nekem. A Rorschah tesztet is fogjuk tanulni, hát alig hittem el, mikor mondta, mert nálunk ezért egymást tapossák szinte, s nem is veheti fel akárki. Szóval nagyon élvezem a sulit, meg hogy németül hallom azokat a dolgokat amiket már tudok, nyilván mivel ismerem a szakterületet ezért könnyebben meg is értem a szavakat, és tudok következtetni is mire gondolnak. Plusz, van módom arra, hogy összehasonlítsam, van-e bármi különbség abban, hogy mit tanulnak, hogyan tanulnak, hogyan tanítanak, mit emelnek ki.

Utána a német kurzusra jelentkeztem. Hétfőn és kedden lesz heti 8 óra, én a négyes (ötös a legjobb) csoportba kerültem a teszt alapján! Meg ezen kívül még 3 óra Kiejtési gyakorlatra fogok járni, az is kedden lesz. 

Emiatt különben lemaradtam az egyik órámról, mert órák hosszat kellett várni a soromra, az összes Erasmusos ott volt - persze a görögjeim is:D -, de a tanár nagyon-nagyon vagány, múlt héten kihívott magához cigizni:D, úgyhogy nagyon kedvesen válaszolt a levelemre, s nem volt belőle gond. Herculessel aztán hazajöttünk, száguld az a bicó, mint egy görög Isten! :P Aztán elmentem egy Zumbaórára. Óriási volt!! Az egyetem tornatermében volt, kb. 80 ember egy helyen,  csak lányok és 3 srác(?)! Mondanom sem kell, hogy túlzsúfolt, meleg és oxigénnélküli volt az egész, de nagyon vidám és felszabadító! (Kicsit mint a Vidám Vasárnap egy Szaunában..) De mivel ingyenes! ezért, nyilván sokan eljönnek. Ott volt az egyik luxemburgi barátnőm is, véletlenül találkoztunk, de hazafelé legalább egy darabon együtt jöttünk és beszélgettünk.:)

Hosszú nap volt a tegnapi, nagyon el is fáradtam, meg nyomaszt a sok tennivaló, alig tudom észben tartani, mik kellenek, tantárgyakhoz, ösztöndíjhoz, szerződéshosszabbítás, cikkek olvasása és hasonlók. Blog helyett írom is inkább az emaileket!;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netti-in-koeln.blog.hu/api/trackback/id/tr634387710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása