HTML

ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent

"A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent, ami biztonságot nyújtott, és lehet az bármi: az otthonod vagy a kedvenc éttermed; és elindulsz, hogy megtaláld önmagad. Legyen az egy belső utazás, vagy igazi út. Tekints mindenre az út során úgy, mint a kirakós egy darabjára és fogadj úgy mindenkit, mintha a tanárod volna. Ha készen állsz arra, hogy egyszer és mindenkorra elfogadj néhány kellemetlennek tűnő igazságot magaddal kapcsolatban, akkor biztosan megleled, amit keresel!" / Ízek imák szerelmek - Eat Pray Love /

Friss topikok

  • ruzsagab: Netti, Szerintem tök normális, hogy ha valakivel rossz dolgok történnek, akkor egy ideig szarul é... (2012.04.30. 23:44) Kövek
  • ruzsagab: Tök jó a blogod, Netti! Örülök, hogy találkoztunk kint. Remélem, hamar elrendeződnek a zűrös ügyek... (2012.04.25. 23:02) Zusammenfassung
  • vizifiú: Nettikém! Remélem az utolsó napjaid úgy teltek itthon, hogy nyugodt és könnyű szívvel tudj belevág... (2012.03.24. 22:24) I need a MIRAcle
  • vizifiú: ez mennyire illik ide... (2012.03.24. 22:19) Mein Weg ist mein Weg
  • vizifiú: like! (2012.03.24. 22:16) AlagÚtban - avagy lenni vagy nem lenni, menni vagy nem menni

Címkék

Mein Weg ist mein Weg

2012.02.29. 14:15 nettka

 

Da ist keiner, der adieu sagt und dich hält
Und keiner, der dich grüßt und Fragen stellt
Und irgendwo da draußen
In der Nacht sollst du dich spürn
Doch alles, was dich ausmacht
Ist nur Angst, dich wieder zu verliern

Da ist keiner, der dich auffängt, wenn du fällst
Und der, der dir jetzt Mut macht, bist du selbst
Und doch in dieser Dunkelheit, stehst du plötzlich im Licht
Zum ersten Mal, da siehst du es
Zum ersten Mal zweifelst du nicht

Mein Weg ist mein Weg ist mein Weg
Und kein Schritt führt mich jemals mehr zurück
Mein Weg ist mein Weg ist mein Weg
Mit Schatten und mit Tränen
Mit Lachen und mit Glück
Mein Weg ist mein ureigener Weg

Und wie von selbst wird alles um mich leicht
Die Härte schwindet und mein Herz wird weich
Und plötzlich seh ich Augen, die mir Liebe geben wollen
Gesichter, die mich anschauen
Die mich wie ein Gast nach Hause holen
Und wie von selbst wird alles in mir warm
Und ruhig bin ich und lieg in meinem Arm
Die Mauer ist zerbrochen, die Mauer ist entzwei
Und wo sonst nur die Angst war
Ist das Kind auf einmal frei

Mein Weg ist mein Weg ist mein Weg
Und kein Schritt führt mich jemals mehr zurück
Mein Weg ist mein Weg das ist mein Weg
Mit Schatten und mit Tränen
Mit Lachen und mit Glück
Mein Weg, das ist mein ureigener Weg

Und kein Schritt führt mich jemals mehr zurück
Mein Weg ist mein Weg ist mein Weg
Mit Schatten und mit Tränen
Mit Lachen und mit Glück
Mein Weg, das ist mein ureigener Weg
Das ist mein Weg
Mein ureigener Weg
Das ist mein Weg
Mein Weg

Und ich geh nicht mehr zurück

 


 

 

Nincs senki, aki azt mondja, viszlát, nincs senki, aki visszatart

Nincs senki aki üdvözöl és kérdez

És valahol ott kint

Úgy kell érezned magad

Hogy minden, ami akkor számított

csak a félelem volt attól, hogy elveszíted magad

Nincs senki, aki elkap, hogyha zuhansz,

senki, aki most felvidít, magad vagy

De ebben a sötétségben, hirtelen a fényben állsz,

első alkalommal látod ezt,

első alkalommal, nem kétséges

Az én utam, az én utam, az én utam,

és nincs több lépés visszafelé,

ez az én utam, az én utam, az én utam,

árnyékokkal és könnyekkel,

nevetéssel és boldogsággal,

az én utam, az én saját utam.

És mintha varázsütésre, minden könnyebb lenne 

A keménység eltűnik, és a szívem lágy

És hirtelen látom a szemeket, amik szeretetet akarnak adni nekem

Arcokat, amelyek úgy néznek rám,

mintha egy vendéget hoznának haza,

És most magától, minden meleg lesz bennem

És nyugodt vagyok, és a kezemben tartom

A fal leomlott, a fal szétnyílt,

És ahol a félelem volt,

ott a gyermek egyszerre felszabadul. 

Az én utam, az én utam, az én utam,

és nincs több lépés visszafelé,

ez az én utam, az én utam, az én utam

árnyékokkal és könnyekkel,

nevetéssel és boldogsággal,

az én utam, az én saját utam.

 

És nem megyek többé vissza..

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://netti-in-koeln.blog.hu/api/trackback/id/tr174225677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizifiú 2012.03.24. 22:19:05

ez mennyire illik ide...
süti beállítások módosítása