HTML

ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent

"A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent, ami biztonságot nyújtott, és lehet az bármi: az otthonod vagy a kedvenc éttermed; és elindulsz, hogy megtaláld önmagad. Legyen az egy belső utazás, vagy igazi út. Tekints mindenre az út során úgy, mint a kirakós egy darabjára és fogadj úgy mindenkit, mintha a tanárod volna. Ha készen állsz arra, hogy egyszer és mindenkorra elfogadj néhány kellemetlennek tűnő igazságot magaddal kapcsolatban, akkor biztosan megleled, amit keresel!" / Ízek imák szerelmek - Eat Pray Love /

Friss topikok

  • ruzsagab: Netti, Szerintem tök normális, hogy ha valakivel rossz dolgok történnek, akkor egy ideig szarul é... (2012.04.30. 23:44) Kövek
  • ruzsagab: Tök jó a blogod, Netti! Örülök, hogy találkoztunk kint. Remélem, hamar elrendeződnek a zűrös ügyek... (2012.04.25. 23:02) Zusammenfassung
  • vizifiú: Nettikém! Remélem az utolsó napjaid úgy teltek itthon, hogy nyugodt és könnyű szívvel tudj belevág... (2012.03.24. 22:24) I need a MIRAcle
  • vizifiú: ez mennyire illik ide... (2012.03.24. 22:19) Mein Weg ist mein Weg
  • vizifiú: like! (2012.03.24. 22:16) AlagÚtban - avagy lenni vagy nem lenni, menni vagy nem menni

Címkék

Kövek

2012.04.30. 19:02 nettka

Kritikus pontra jutottam az elmúlt napokban. Gondoltam rá, hogy intek egy sziát, megfogom a motyómat és hazamegyek.

De feladni mindenki fel tudja, az a legkönnyebb. Megküzdeni, és eredményesen megküzdeni nem egyszerű. Mióta itt vagyok gyakorlatilag semmi sem sikerült. Mindig volt valami akadály, kezdve onnan, hogy rosszul adminisztráltak, s senki nem segített elintézni, azon át, hogy nem tudtam a nyelvkurzusra jelentkezni, hogy nem küldtek még mindig ösztöndíjat, addig, hogy baleset történt velem, és büntetést kell fizetnem, s minden egyszerre az elején. Tegnap azon is teljesen befeszültem, hogy annak ellenére, hogy befizettem a szemeszterhozzájárulást, nem kaptam meg a tartományban használható bérletemet, amivel ingyen tudnék utazni csütörtökön Dortmundba a reptérre. Szóval itt tetőzött a tűrőképességem. Nehezíti persze a túlélést itt, hogy nem vesz körül egy támogató közeg, sőt nap mint nap frusztrált vagyok. Nehéz, mert idegen helyen vagyok, nem is értek mindent, s a legtöbb dolgot félreértem, egy kósza fintort azonnal negatívan interpretálok, ahelyett hogy esetlegesen legyintenék rá. 

Viszont ma hatékony voltam és sok dolgot elintéztem a halállistámon nem sok dolog áll már. Csupán a bevándorlási hivatal, rendőrség, szakdolgozati témabejelentő, lakbér!

Kicsit elbillent a mérlegem, sok - sok nehéz kő volt /van a hátizsákomban, s a pozitív élmények, mint a tavasszal mindenhol szállongó gyermekláncfű fehér pihéi, tűnnek el. Vannak pedig! Múlt kedden például az egyik bulin különleges élményben volt részem, s a múltszázadban érezhettem magam. Ott volt egy idős bácsi, lehet vagy 70 éves a buliban (???) és azoknak a lányoknak, akik szimpatikusak voltak neki, adott egy rózsát. Mi is kaptunk, s ez után máris egy közös élményünk volt egy olasz lánnyal, aki nagyon jófej és azonnal megkedveltem. Együtt mentünk csütörtökön a helyi kocsmába is, másnap Attila búcsúbuliját ültünk, és szombaton közösen kirándultunk Bonnba, ahol a "Haus der Geschichte" múzeumában jártunk. Aznap végre itt is kisütött a nap, amivel párhuzamosan a kedvem is javulni kezdett. Hihetetlen exrovertált vagyok! Ha nevet a nap, nevetek én is. Szombat este másik két nagyon szuper lánnyal grilleztünk együtt, egyikük horvát, a másik lány pedig Burgáriából jött. Ők itt most a legkedvesebb új ismerősök.:)

Nem mellesleg megtudtam, hogy finnül a netti csinosat jelent. Azt hiszem erre mondja a latin, hogy: Nomen est omen.:)

S ha a címben szereplő kövekre gondolok, amik az utamba kerültek, akkor igyekszem nem akadályként tekinteni rájuk, hanem átkeretezve, s szép szimbólummal élve, építőkövekként felhasználni, valami újat építeni, valami új csinosat!

Steine_duplex.jpg

Auch aus Steinen, die in den Weg gelegt werden, kann man Schönes bauen.
Johann Wolfgang von Goethe

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://netti-in-koeln.blog.hu/api/trackback/id/tr224481077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ruzsagab 2012.04.30. 23:44:42

Netti,

Szerintem tök normális, hogy ha valakivel rossz dolgok történnek, akkor egy ideig szarul érzi magát. Azt kívánom, hogy mostantól csupa szuper dolog történjen veled, érezd nagyon jól magad Kölnben!

Amúgy ha kell bármi segítség az itthoni adminisztrációdhoz (Gaál Nóra és egyebek), szívesen segítek.

Ciao!
G
süti beállítások módosítása