HTML

ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent

"A kutatás törvénye nagyjából a következőt jelenti: ha elég bátor vagy ahhoz, hogy hátrahagyj mindent, ami biztonságot nyújtott, és lehet az bármi: az otthonod vagy a kedvenc éttermed; és elindulsz, hogy megtaláld önmagad. Legyen az egy belső utazás, vagy igazi út. Tekints mindenre az út során úgy, mint a kirakós egy darabjára és fogadj úgy mindenkit, mintha a tanárod volna. Ha készen állsz arra, hogy egyszer és mindenkorra elfogadj néhány kellemetlennek tűnő igazságot magaddal kapcsolatban, akkor biztosan megleled, amit keresel!" / Ízek imák szerelmek - Eat Pray Love /

Friss topikok

  • ruzsagab: Netti, Szerintem tök normális, hogy ha valakivel rossz dolgok történnek, akkor egy ideig szarul é... (2012.04.30. 23:44) Kövek
  • ruzsagab: Tök jó a blogod, Netti! Örülök, hogy találkoztunk kint. Remélem, hamar elrendeződnek a zűrös ügyek... (2012.04.25. 23:02) Zusammenfassung
  • vizifiú: Nettikém! Remélem az utolsó napjaid úgy teltek itthon, hogy nyugodt és könnyű szívvel tudj belevág... (2012.03.24. 22:24) I need a MIRAcle
  • vizifiú: ez mennyire illik ide... (2012.03.24. 22:19) Mein Weg ist mein Weg
  • vizifiú: like! (2012.03.24. 22:16) AlagÚtban - avagy lenni vagy nem lenni, menni vagy nem menni

Címkék

Kölni víz

2012.04.09. 23:37 nettka

Ma az a hatalmas poén villant át az agyamon, hogy ha már nem fog senki meglocsolni, mégis jó helyen vagyok ahhoz, hogy néhány csepp kölni vizet kapjak:). Erről az időjárás is gondoskodott, mivel egész nap esett az eső, szinte megállás nélkül. Engem Köln becsapott! Mikor megérkeztem, csodálatos idő volt, erre most nem tudok elegendő ruhát magamra venni, hogy ne fázzak...:( Hihetetlen, hogy még csak két hete vagyok itt, már olyan réginek tűnik az utazás. Hiányoztok sokan, akik olvastok, de május elején teszek egy villámlátogatást, remélem, hogy Budapesten is tudok majd egy kis időt tölteni.

Ma más nem nagyon történt velem, éppen az időjárás miatt, többnyire olvasgattam és tévéztem, közben pedig az ismeretlen szavakat jegyzeteltem. Minden nap tanulok valamit! Holnap kiderül az is, hogy a múlt keddi teszt alapján melyik csoportba kerülök a német kurzuson, milyen szinten vagyok jelenleg. Elég sok, 8 óra lesz hetente, izgatottan várom, remélem hasznos lesz!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://netti-in-koeln.blog.hu/api/trackback/id/tr144373919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása